Facebook окончателно промени пазара на дисплей рекламата и навлиза на пазара за мобилна реклама

Facebook окончателно промени пазара на дисплей рекламата и навлиза на пазара за мобилна реклама

Facebook окончателно промени пазара на дисплей рекламата и навлиза на пазара за мобилна реклама

Като допълнение към новината за новите Timeline профили на фирмените страници, по време на маркетинг конференцията на компанията – fMC, Facebook анонсираха своите Offers - безплатен и лесен начин за бизнеса да сподели своите специални намаления и промоции директно през Facebook страницата си. Представени бяха и нови начини за разпространение на premium реклама и спонсорирани истории.

Facebook окончателно са решили да променят стратегията си и да заменят традиционната дисплей реклама със социална, която задължително ще акцентира върху свързаността между брандовете – потребителите и техните приятели.

Gogaom съобщиха първи за промените, които Facebook ще въведе след 29 февруари, тоест вчера. Четири от рекламните формати до момента отпадат – Premium Like, Premium Event, Video Comment и Premium Poll, но ще бъдат налични нови шест. Всеки от новите рекламни формати ще включва Like бутон и възможност потребителите да коментират рекламата. Когато някой потребител кликне върху Like бутона, за да коментира рекламата, коментарът му ще се публикува автоматично в новинарския поток на приятелите му, както и на стената на фирмата фен страница. 

Заедно с това, всяка реклама ще показва снимките на приятелите на потребителя, които вече са харесали (и препоръчват) бранда. Промените в рекламните формати ще бъдат автоматично активирани.

Обзор на Facebook Premium Ads