Google харчи $213 милиона за реклама

Google харчи $213 милиона за реклама

Google харчи $213 милиона за реклама

Ако до сега сте си мислили, че Google само и единствено е търсачка, която се саморекламира, жестоко се лъжете. Освен, че предоставя прекрасна платформа за реклама, то Google също се нуждае от популяризиране. Последните данни, предоставени от компанията, показват, че от Google са похарчили над $213 милиона за реклама само през 2011г. По този начин търсачката е увеличила своя дял и се е стремила да задържи досегашните си потребители. Знаете, че основни конкуренти на Google са търсачките Yahoo, Bing и Yandex, които стремглаво са се ориентирали към рекламиране на техните услуги и то не само в интернет.

Въпреки че Google е онлайн продукт, то компанията не рекламира своите услуги само чрез интернет. Разходите за реклама, изразходени от Google в  Интернет, възлизат на $123.3 милиона, а тези, които са похарчени за реклама в телевизията, са на стойност $69.3 милиона. Така виждаме, че дори големи компании като Google, които познават Интернет по-добре от всеки един човек и компания по земята, са прибегнали към старите и масови канали. За пореден път се доказва тезата, че Интернет и телевизията имат бъдеще и могат да си бъдат полезни. 

По-интересното е, че Google са се възползвали и от други нестандартни канали като списания, вестници и радио реклама. Разбира се, и външна такава. Сумата, изразходена в тези малко позабравени канали, не е никак малка – $20.7 милиона. Ето още едно доказателство пък за все още дишащите стари канали, които са обслужвали не една или две от най-старите и влиятелни компании по света.